Harapan MARYA Hanya Impian

Reunion classmate 'F' aka fabulous 1999-2001

Views
Assalamualaikum.....

Bez sangat hari rabu tu dapat jumpa kawan2 lama.....Bayangkanlh dah lebih 10 tahun tak jumpa lepas habis sekolah & bila dah jumpa balik, wah....semua dah berubah....(aku je yang still maintain kot...huhu)...Tp x semualh yang aku tak pernah jumpa...Ada tu yang memang tiap2 minggu jumpa...(mas & ida).....X pun setahun sekali time raya...(hood, ayum & lan)....Yang lain2 (deddy, jenny, fermella, diana, stephanie, hartner & david kte) memang aku x ada jumpa langsung lepas habis sekolah...So, bila dah jumpa balik, rasa hepi sangat...Wpun time sekolah dulu kitorang memang x rapat (coz aku ni jenis kera sumbang ckit....x reti nak bergaul dgn org (T.T)....).......Tp yang sayangnya, x semua kawan2 lama tu dapat datang...Maklumlah, semua dah ada life masing2...Ada yang dah ada family sendiri & ada yang dah bekerja luar dari Bintulu...Tu yang x dapat nak join....Kalo semua ada, mesti lagi bez.....


*pic tgelap ckit.....encik abang cakap salah setting....huhu...sabo je la...


Lepas kitorang makan ala2 kadar (kalo orang x ramai giler mcm malam tu, mau 2 3 kali tambah jugak aku tu....tp tpksa control ayu), kitorang pun chit chat2 kejap & yang lain ajak bergambar kt luar...So, pic kt atas tulh hasilnya....Frustlh jugak gambar x clear sangat....huhu....Lepas bergambar, lan dah ajak balik.....Coz aku tumpang dia & my kazen deng, balik kampung trs.......

Walaupun dapat jumpa sekejap je, tapi aku rasa dah cukup hepi....Harap sangat lain kali dapat jumpa lagi.....




No comments: