Harapan MARYA Hanya Impian

Marya Hana Follow Blog Aku La!!!!!

Views

Selamat pagi...Alhamdulillah kita masih diberi peluang untuk benafas lagi di hari isnin yang indah ini...Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam...InsyaAllah...Ok2...Aku nak kasi tau kat korang semua, yg aku happy sangat pagi ni...Tensengeh2 sorang-sorang kt depan pc ni hah...hehehehehe...(nasib baik tak ada orang kat opis ni, kalo tak memang ada2 aje mulut longkang yang dok mengata, "muka aje lawa, tapi sewel"ooohh...kesian2..)Nak tau ke, kenapa aku dok tersengeh sorang2??Kalo tak nak tau, sudah..Pi main jauh2...hahaha

Al-kisahnya macam ni...
Pagi ni tadi, lepas aku sapu2, mop2 lantai opis, bersihkan toilet, cuci pinggan mangkuk yang seminggu tak bercuci kat atas sinki (dah macam bibik la pulak), aku pun jenguk la blog aku yang tak seberapa ni...Aku tengok followers aku dah makin bertambah....Even baru 25 orang, tapi aku tetap happy...Al-maklum la, blogger baru macam aku ni, mana ada orang kenal lagi kn..So, dalam aku dok tengok2 blogger yang follow aku ni, mata aku ni ternampak satu nama...Mak aiii...Terkejut beruk aku dibuatnya..Mana taknya, blogger kesayangan aku Marya Hana follow blog aku la weiii...Rasa aku nak khabarkan aje ke satu kampung, yang blogger kesayangan aku tu follow blog aku ni..Tapi, rasanya tak yah la nak over excited sangat kot...hahahaha

Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku katakan yang dia blogger kesayangnan aku kan?Kisahnya bermula begini...Time mula-mula dulu, sebelum aku ada blog, aku suka sangat baca blog orang...Then secara tak sengaja aku boleh pulak tersesat masuk dalam blog Marya...So, aku pun baca aje la apa yang ada...Bila dah baca, oohhh, not bad...Aku suka sangat gaya bahasa dia...Bersahaja & kadang2 sungguh mencuit hati aku membaca....hehehe...Then, dari hari tu, aku pun berazam nak buat blog aku sendiri...Even aku ni tak pandai sangat nak mengarang ayat yang best2 macam dia, atleast aku akan cuba jugak...Dia la yang jadi sumber inspirasi aku selama ni...Bayangkan la, aku boleh baca entry dia 5 6 kali tanpa jemu...Seronok sebenarnya...

Bila dah baca entry dia yang lepas2 tu sampai 5 6 kali, aku rasa aku semakin dekat dengan dia...Even tak pernah kenal pun siapa dia...Aku senang baca blog dia...Kalo sehari tak jenguk blog dia, aku rasa macam tak lengkap la hidup aku ni..hahaha...Baru2 ni aku ada bagitau dia, kalo dia buat novel sekalipun, memang aku akan baca sampai 5 6 kali jugak...(peminat fanatic la katakan...kalah peminat fanatic Mawi)..Tapi, yang paling aku suka, bila aku tengok gambar dia, aku macam tengok diri aku sendiri, sbbnya, aku pun sama kurus, cute2, comel2 macam dia jugak...hahaha


Ok2..Aku dah penat menaip, mata pun dah ngantok, perut pun dah lapar, ....Eh, patut la lapar, dah pukul  01.03 tengah hari rupa-rupanya..Ish2...Dari pagi aku dok karang ayat, tengah hari baru siap??Nasib baik tak sampai ke malam...hahaha..Apa-apa pun, terima kasih pada yang sudi membaca..Pada yang tak sudi, tak apa, angah tak kisah....hahahaha...

Bye2...

p/s : Hye Marya Hana, saya peminat no 1 awak..hehe...peace...^___^





6 comments:

fyzaishak said...

untunglah dia follow, hahaha :)

MrsChah Chahizziey said...

hehehe....yup...sy mmg minat giler kt dia..tu yg hepi sgt bila dia follow...hehe

Zee Azie said...

saya lagi kesian. pembaca banyak. tapi followers paras tu jer.. :(

MrsChah Chahizziey said...

bsalh ya zie...kmk dlok pun mcmya juak...xda org mk follow...tedah...hahaha....

Solehah Shamsuddin said...

kak marya mmg peramah kan

Chah Abbas said...

@Solehah Shamsuddin yup..mmg permah....dia x sombong....:)