Harapan MARYA Hanya Impian

Disebalik Cerita Pertunangan Kami Part I

Views

Alhamdulillah.....Semua dah setuju & kata sepakat dah pun dibuat...Plan mula2 nak buat masa raya...Tapi parents dia kata x baik dilengah2kan benda yang baik....Then abang aku pulak memandai2 kata buat masa birthday aku, 10 jun nanti...So, semua setuju nak buat masa birthday aku..

Ada lebih kurang 2 bulan lagi sebelum majlis tu...Opss...Mesti semua tertanya2, majlis apa sebenanya ni??hehe...Ok..Sebenanya, 10 jun nanti, majlis pertunangan aku & si dia....InsyaAllah...Dalam masa 2 bulan ni, memang banyak benda nak kena cari...Baju, tudung, pelamin, hantaran, hidangan utk tetamu, jumlah tetamu...huhu..Pening jugak kepala nak memikirkan tu semua...Tapi aku kena rilek2...X nak tensen2 sangat...

Minggu depan aku & kawan2 nak g KL..So, bole la beli barang2 apa yang patut untuk majlis tu nanti...Bukan kat sarawak ni x ada...Tapi, kalo kat KL murah sikit kot...At least dapat la berjimat sikit...Maklum la, banyak nak guna duit kan...

Harap2 semuanya berjalan dengan lancar..Amin...


No comments: