Harapan MARYA Hanya Impian

Jiwa & Raga

Views

Tiba2 pulak aku rindu giler ngan kawan2 time study dulu...Rindu nak lepak sama2, makan2, bgurau senda, bertepuk tampar, bgusti lengan & yang s'angkatan dengannya...haha....Lama sangat dah x jumpa diorang...Last jumpa tahun 2009, kot??...Huhu...Sekarang semua dah busy ngan life masing2...Tu yang tak dapat nak jumpa...Lagi pun semua dok jauh2...Memang susah la nak jumpa...

Kalo dulu2, kitorang salu lepak sama2...Trutama hujung2 minggu...Bez sangat2...Diaorang tu la jiwa & raga aku...Al-maklum la, family dok jauh...So, bl ada kawan2 yang sama giler2 macam aku ni, tu yang seronok sangat bersuka ria sampai kadang2 x ingat dunia...hahahaha

*Collect duit gara2 nak beli lauk & makan ramai2 kat rumah Alice*

*Ni la hamster kesayangan kat rumah sewa aku..Tp bukan aku yang punya...Kawan aku, Jane yang punya*

*Mendatingkan diri ditepi jalan...haha....*

*Main sepak2 la pulak*

*Kenapa aku x ada dlm pic ni...??Jeles...T_T*

*Alalala...romantiknya Naz & Alice*

*Romantik lagi aku & Alice..hahaha....Suka2 je ambik gambar macam ni..Jangan salah sangka ok...haha*

*Peace yo...*

*Muka kelaparan tunggu makanan tak datang2*

*Antara pic yang aku suka...(Jeles sebenanya coz aku xdapat naik..Dah cuba, tp xdpt...Kaki aku kontot sangat kot..haha*

*Kurt yang selalu mengelak bila d snap..So, jangan salahkan aku kalo muka ko huduh dalam pic ni...haha*

 *Depan rumah sewa aku*

*Alamak..Muka aku dah macam anak beruk daaaa..*

*Ermmmm....*



Diarong ni semua aku dah anggap macam adik beradik aku, yang sentiasa ada disisi aku saat suka & duka...Aku hepi sangat ada kawan macam diorang ni...Even aku sedih sekalipun, diaorang tetap ada, temankan aku & beri semangat.....Pendek kata, aku memang sayangkan diarong ni dunia & akhirat...X akan ada apa2 yang dapat melunturkan rasa sayang aku kat diorang semua...InsyaAllah

Harap2 dapat jumpa diorang lagi...Xkisah la time tu aku dah beranak 5 ke, janji dapat jumpa....hehe...

Sekian...Terima kasih kerana sudi membaca....


No comments: