Harapan MARYA Hanya Impian

Minta Maaf Andai Ada Yang Terasa

Views

Manusia memang ada bermacam2 ragam...Rambut aje sama hitam, tapi hati lain2...Kadang2 memang susah nak puaskan hati semua pihak..Bila kita cakap macam ni, orang ingat macam tu..Bila kita cakap macam tu, orang pulak ingat macam ni...Susah, kan??

This is my blog...My personal blog...So, aku berhak untuk bercerita & bkongsi apa2 aje yang aku suka....Tapi, maybe dalam x sedar aku dah sakitkan hati mana2 pihak...Bukan niat aku nak sakitkan hati sesapa pun..Xterlintas sikit pun dalam kepala otak aku ni nak buruk2 kan orang lain...Maybe cara aku salah & aku minta maaf banyak2 pada sesapa yang terasa dengan entry aku yang lepas2...

Aku tau aku ni perempuan jahat, selalu cakap ikut sedap anak tekak aku aje...So, kalo rasa x suka, tolong la jangan baca apa2 kat blog aku ni, ok..Kau x sakit hati, aku pun x sakit hati..Senang kn?????

Kalo ada yang terasa, harap maaf...Maklum la, aku ni sekolah x tinggi...Takat spm je...Keja pun kerani, tu la pasal ayat x betul...Bye.......



No comments: