Harapan MARYA Hanya Impian

Sahabat

Views





Jika anda bersahabat, bersiaplah untuk berkorban demi sahabat anda tersebut.  Jika anda bermusuh dgn sahabat anda, bersiaplah untuk mengalah demi persahabatan itu.

Semua orang dalam dunia ni ada sahabat..Tapi, sahabat yang sentiasa ada ketika kita susah & senang, memang susah nak cari...Kadang2, ada sahabat yang ada ketika kita senang aje..Bila susah, semua lari...

Aku beruntung kerana mempunyai 2 3 orang sahabat yang sentiasa ada ketika aku senang, mahu pun ketika susah..Bila aku bersedih, diorang sentiasa ada untuk menenangkan aku....Itu la kelebihan sorang sahabat...Walaupun kadang2 kitorang jarang jumpa, tapi aku sentiasa ingat kat diorang semua...




Bila kita dah ada sahabat yang baik, yang sentiasa ada disisi kita, yang sanggup berkorban demi kita, maka hargai la diorang sebaik2nya...Semoga persahabatan ini akan berkekalan buat selama2nya...InsyaAllah....Sayang kitak orang semua....





No comments: