Harapan MARYA Hanya Impian

Disebalik Cerita Pertunangan Kami Part II

Views

2 hari berturut2 aku & si dia jalan2 cari barang hantaran...Nasib baik si dia sabar aje layan karenah aku ni...hahaha...Hari pertama semua barang aku rasa x berkenan...Bila si dia dah berkenan, aku pulak kata x cantik...Sampaikan aku marah2 bila x jumpa barang2 yang aku berkenan...Dalam kepala otak aku ni sebenarnya dah setkan barang macam mana yang aku nak..Tapi masalahnya, kat tempat aku ni memang susah sikit nak cari barang2 yang aku nak...Tu yang buat aku hangin satu badan...haha

Hari ke dua pulak mood aku ada ok sikit...So, semua barang aku berkenan...Kalo nak ikutkan hati, semua aku nak borong....Tengok yang tu cantik..Then tengok yang ni pun cantik jugak...Pendek kata semuanya cantik...haha...Tapi x bole la nak beli semua...Kesian kat encik abang sayang nanti..hehe

Barang2 aku semua dah settle kecuali cincin je belum beli..Aku takut aku berubah hati pulak nanti..Mana la tau dalam bulan depan ada pulak cincin yang lebih cantik dari cincin yang aku dah beli...So, untuk megelakkan dari pembaziran, aku pun x nak beli dulu...Tunggu dah nak dekat hari tu nanti, baru aku pegi beli...

Barang2 si dia belum lengkap lagi...Banyak lagi nak kena cari...Tapi sebulan rasanya cukup untuk aku & si dia cari semua barang2 dia..InsyaAllah..

No comments: