Harapan MARYA Hanya Impian

Holiday

Views




Bila sekali sekala dapat bercuti & pergi holiday dengan kawan2 memang sesuatu yang sangat menyeronokkan....Semenjak dah bekerja & sentiasa bz dengan life masing2, jarang sangat nak pergi holiday @ jalan2 dengan kawan2...So, bila dapat peluang bercuti, aku rasa hepi sangat....At least dapat tenangkan fikiran dari kerja yang bertimbun2 kat opis...








Kitorang memang dah lama beli tiket..Time tu tiket murah giler...Pergi kl baru berapa henget je...haha...Rugi rasanya kalo lepaskan peluang, nak2 time tiket murah macam tu..Bukannya selalu kan...So, kitorang pun plan g kl....Thn 2009 sempat g genting je...



Kali ni pulak kitorang g sunway lagoon....Ni sebelum masuk rumah hantu....Ok, sumpah memang aku takut masuk rumah hantu even hantu tu x menyeramkan pun...Tapi aku punya takut sampai terjerit2 sampai nak aku tumbuk je muka hantu2 tu...hahaha....Tapi awal2 dah diorang kat sana bagitau, x bole sentuh hantu2 tu...So, aku diamkn diri aje la...Dalam hati dok menyumpah2 je hantu2 tu...hahaha

Lepas dah penat, kitorang pun pegi makan kt T.G.I Friday's...Makanan kat sana memang sedap...memang licin la pinggan kitorang semua..hahahaha



Lepas dah habis makan, kitorang pun bertolak balik ke hotel..Penat sangat2..Malam tu tido awl & x larat nak pegi jalan2 tengok kl diwaktu malam..hehe

Keesokkan hari baru la kitorang g jalan2...Plan nak g i-city, tapi jauh sangat & x tau macam mana nak pegi sana...Maybe lain kali kot..InsyaAllah kalo umo panjang....


Sebelum balik, sempat jugak la aku beli alas dulang untuk hantaran tunang aku nanti...Beli kat semua house..Kat sana banyak barang2 untuk hantaran...Tapi memandangkan duit dah habis aku guna untuk berjoli, so x dapat la nak beli barang2 hantaran..hahaha...Beli kat sarawak aje la nampak gayanya...Xpun aku suruh abang belikan coz dia nak pegi kl bulan 5 nanti...

Kawan2 aku hadiahkan aku senaskhah al-Quran untuk hantaran aku nanti...Kaler pink pulak tu..Memang cantik...Terima kasih kawan2ku...hehe






No comments: