Harapan MARYA Hanya Impian

Sabarlah Wahai Hati

Views

Begitu berat ujian yang engkau berikan buat hambamu ini ya Allah...Sesungguhnya aku memang x kuat untuk menghadapi ini semua...Aku dah banyak sangat menderita selama ni...Tapi aku berpura2 happy di depan semua orang...Aku berpura2 yang aku ni seorang yang kuat...

Tapi hakikatnya aku seorang yang lemah...Yang mudah patah semangat...Ya Allah, kau tolonglah hambamu ini...Aku hanya ingin bahagia ya Allah...Hanya engkau yang dapat mendengar isi hatiku ini...

Aku tahu engkau x akan memberi ujian yang melampaui kemampuan hambamu...Tapi, aku xkuat ya Allah...Aku seorang hambamu yang terlalu lemah untuk menghadapi ujian yang engkau berikan ini...Namun aku tahu, sebagai seorang manusia yang berpegang pada agamamu, aku harus kuat..Aku harus gagahkan diri aku untuk menghadapi semua ini...

Ya Allah, x akan ada sesiapa pun hamba dimuka bumimu ini yang mengerti keresahan & kegelisahan dihatiku ini.....Semoga engaku memberikan aku kekuatan ya Allah....

No comments: