Harapan MARYA Hanya Impian

Gaji oo gaji

Views

Hari ni aku bz sangat kira gaji budak2 kat kilang aku ni..Oppss..Bukan kilang aku, kilang tempat aku keja ni..hehe..Bila hujung @ awal bulan, macam ni la rutin harian aku..Awal2 pagi dah tekan2 kalkulator, asyik mengira gaji budak2...Kadang2 tu tensen jugak la..Maklum la, aku ni kalo bab kira mengira memang fail habis...Tapi x tau pulak kenapa aku bole terjebak dengan kerja kira mengira ni...hahaha...Kadang2 sampai ke petang la aku dok kira gaji budak2 ni...Selagi x siap, selagi tu la aku x balik..Tu yang aku kena siapkan cepat2, takut lambat pulak balik nanti...

Belum tengahari kerja2 aku dah pun siap..Alhamdulillah...So, bole la aku balik macam biasa petang ni...

No comments: