Harapan MARYA Hanya Impian

Hati Kau Busuk!!!!

Views

Kadang2 ada sesetengah manusia kat dunia ni memang pandai sangat bersandiwara..Kat depan bukan main lagi baik kat kita..Tapi, bila kat belakang, nauzubillah, jahat yang amat...Huh....Manusia2 macam ni la yang sangat2 patut kita jauhi..Diorang ni la virus yang paling merbahaya dalam kehidupan kita....

Baru2 ni aku menghadapi situasi macam tu...Mengenali sorang pompuan ni membuatkan hati aku tertanya2...Kenapa dia jadi macam tu?Kenapa dalam diri dia penuh dengan hasad dengki??Aku x kata pun aku ni baik, tapi aku x kan cari pasal kalo orang tu x mulakan dulu....

Hidup aku ni x ada yang menarik mana pun...Normal macam orang lain...X perlu la nak dengki2 sangat...Apa2 benda yang aku ada sekalipun, hasil usaha aku sendiri...X pernah mintak duit kat sapa2...So, bila ada orang yang cuba nak merosakkan hidup aku, aku jadi sedih sangat....Aku x tau apa salah aku sampaikan dia buat aku macam tu...

Sekarang ni memang aku elakkan untuk bercakap, bertegur, @ apa2 pun dengan pompuan tu...Kalo dilayan, makin dia meroyan...Biar la aku yang mengalah..Tapi, mengalah aku bukan bererti aku kalah..Aku mengalah sebab aku x nak keruhkan lagi keadaan...Aku bukannya budak2 macam kau, yang suka cari pasal dengan orang..Sedar la diri tu sikit...Kita ni dah tua...Xda guna nak bergadoh2, dengki mendengki, dendam berdendam....Kalo kau x suka aku, kau x payah layan aku, x payah cakap ngan aku..Buat2 x kenal, sudah la...Aku pun x kisah...X kemaruk pun aku nak berkawan ngan kau..Buat haluan masing2 lagi best....

Semoga satu hari nanti kau sedar & kembali ke pangkal jalan.....Aku dah malas nak layan kau...Kau cari la pasal ngan orang lain...Ok, bye....

2 comments:

Zee Azie said...

jangan dilayan orang sik betul kedak ya.. herannnn dgn manusia jenis kedak ya.. lejuk idup dah kali.. heeeee

Chah Abbas said...

hahaha...yalh tek..ng juak kmk mls nk layan..xda faedah, buang ms kmk jak..haha