Harapan MARYA Hanya Impian

Selamat Hari Jadi Kakak

Views
Assalamualaikum

Hari ni, 26 Julai merupakan hari jadi bakal kakak ipar aku, kak Daimah yang ke 40 rasanya. Aku pun dah x ingat berapa umur dia.  hehe.  Aku doakan semoga kakak panjang umur, murah rezeki & sentiasa bahagia di samping suami & anak2 tersayang.  


*Kak Daimah Ahmad*

Malam ni kakak dah plan nak berbuka puasa sama2, kitorang adik beradik & terus sambut harijadi dia & imuk.  X sabar sangat nak tunggu malam ni.  Harap2 petang ni tunang aku balik awal sikit.  Selalunya kitorang memang x sempat berbuka di rumah.  Dari tempat kerja aku nak balik ke bandar, then tunggu feri balik ke kampung, memang jauh. 

Tapi kalo petang ni pun x sempat, x apa la.  Aku tetap jugak pergi rumah diorang.  Mana la tau kot2 kakak ada tinggalkan makanan untuk aku kan. hahaha


 


No comments: