Harapan MARYA Hanya Impian

Raya Datang Lagi

Views
Assalamualaikum

Tinggal beberapa hari lagi umat islam akan menyambut hari raya.  Tapi raya tahun ni aku rasa memang membosankan coz aku x dapat cuti & raya ke 3 aku terpaksa turun kerja.  Pekerja yang lain semua cuti..Aku pulak disuruh jaga office.  Memang menyedihkan. 

Baju raya pun belum ada lagi.  Hari sabtu lepas, kakak ipar aku tolong guntingkan kain untuk aku & aku akan jahit sendiri.  Aku kalo bab jahit menjahit masih bole lagi la, tapi kalo gunting kain, awal2 dah aku surrender. Haha. Bukan apa, takut salah gunting, sayang jugak kan.  

Ada jugak try cari baju yang dah siap, tapi disebabkan saiz badan aku yang sangat comel ni, tu yang susah sangat nak cari.  Jangan ingat orang badan besar aje yang susah cari saiz, badan kurus kering macam aku ni pun, susah jugak nak cari saiz tau. hehe

Akhirnya pencarian aku mendatangkan kekecewaan je.  Frust sangat bila x ada yang sesuai.  Ada yang cantik2, tapi saiz besar sangat pulak.  Last2, aku merajuk dengan diri sendiri & x nak beli baju raya lagi dah.  hahaha


No comments: