Harapan MARYA Hanya Impian

Setahun Sudah

Views
Assalamualaikum.

Semalam, 3 Ogos, genap setahun usia perkenalan aku & encik tunang.  3 Ogos tahun lepas, dia add facebook aku & 3 Ogos tahun ni aku dah pun jadi tunangan dia.  Harap2, 3 Ogos tahun depan aku dah pun jadi isteri dia.  hehe.



Aku bersyukur kerana dipertemukan dengan dia.  Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah.  Dia yang sentiasa berada disisi aku saat suka & duka, saat aku gembira, marah, sedih.  Sentiasa faham kehendak aku.  Tak pernah nak merungut.  Kalo dia marah sekalipun, dia lebih suka diam, then buat2 muka masam. haha.  So, kalo aku tengok dia diam & buat2 muka masam, aku tau la yang dia tengah marah.  Tapi marah dia tak lama mana pun.  Bawak bergurau senda kejap, ok la lepas tu.

Aku sayang dia sangat2 & aku berharap kasih sayang yang telah Allah anugerahkan ini akan tetap mekar buat selama2nya.  Semoga jodoh aku & encik tunang berpanjangan hingga ke akhir hayat.  InsyaAllah.


No comments: