Harapan MARYA Hanya Impian

Suami Yang KuBenci

Views
Assalamualaikum

Semalam, lepas berbuka puasa kat Marrybrown, tunang aku pun ajak jalan2 tengok barang2 katanya.  Tapi masuk satu kedai ke satu kedai, satu apa pun dia x beli.  Aku aje yang dok membeli.  Haha.  Bila dah sampai depan kedai buku popular, tunang aku pun ajak masuk dalam.  Pelik jugak, selalunya x pernah pulak dia ajak masuk kedai buku.  Kalo kedai kasut, kedai baju, kedai basikal, kedai moto, haa, selalu la jugak.

Rupa2nya, dia nak belanja aku beli novel.  Hahaha.  Hari tu aku ada cakap kat dia, kalo dia dah gaji, belikan aku satu novel.  Lagipun novel yang dia bagi masa bertunang tu, baru habis baca.  Memang agak lama jugak aku nak habiskan semenjak aku dah semakin malas membaca ni. haha


SUAMI YANG KUBENCI


Tajuk dia macam best sangat2.  Tak sabar pulak nak baca.  Tapi bila dah balik keja, malas pulak rasanya.  Haha.  Harap2 hujung minggu nanti aku rajin la sikit nak membaca.


1 comment:

Zack Kool said...

laa..ingat awak benci suami awak or ingat dah kawen..anyway, leh tak remove music tu....ia akan makan data internet Zack..